Informacije, savjeti i smjernice

Svi radovi će biti pregledani od strane programskog odbora konferencije. Očekuje se od budućih autora dostava visokokvalitetnih sažetaka koji jasno opisuju sadržaj aktivnosti.

Organizatori su zainteresirani za izvorne prijedloge koji će iskoristiti proizvode, usluge i rješenja iz Java tehnologije na originalan, inovativan i informativan način. Zainteresirani smo i za druge prijedloge s kojima će se zaokružiti učinkovitost rješenja proisteklih iz potreba korisnika. Prijedlozi trebaju imati jasan fokus i reći sudionicima ono što će naučiti na sjednici. Očekuju se prijedlozi različitih vrsti tvrtki i organizacija, koje izlažu nove ideje i pokazuju vrhunski pristup. Prijedlozi koji će zanimati sudionike i provocirati raspravu su uvijek dobro došli.

Od predlagača se očekuju primjeri iz širokog kruga interesa kao što su:

- Korisničke priče o uspjehu ili Studije slučaja

- Najbolje prakse (na temelju iskustava i stečenih spoznaja)

- Savjeti i trikovi

- Partnerska rješenja

- Novosti

- Nadogradnje

Podnositelj treba dostaviti prezentacijske materijale do 28. travnja 2017. Očekuje se dostava Microsoft PowerPoint verzije. Uz prethodni dogovor sa organizatorom moguća je dostava i drugih verzija. Autori su obavezni dostaviti i pdf verziju prezentacijskog materijala.

Za prezentiranje popraćeno dodatnim aktivnostima (video projekcijama, linkovima ili sl.) potreban je prethodni dogovor s organizatorom prilikom prijave, a najkasnije prije termina dostave prezentacijskog materijala.

Na svim slideovima u desnom gornjem uglu ugraditi logotip JavaCro’17 konferencije. Nalazi se u Kontaktima.

Preporuča se na slideovima prilagoditi tekst i slike kako bi poruke bile jasno vidljive.

Standardni prezentacijski termini su 30, 45 i 60 minuta. Unutar tog termina moguće je predvidjeti pitanja i odgovore (Q / A).

Prezentaciju treba obaviti u vremenu predviđenom u rasporedu konferencije.

Organizatori pridržavaju pravo promjene termina ili ukidanja prezentiranja.

Upute za popunjavanje formulara prijave aktivnosti

 Obavezna polja:

  - Naslov:      Do 30 znakova sa razmacima

  - Sažetak:    Do 3000 znakova sa razmacima za oba službena jezika

  - Vrsta:        Odabrati jedno od ponuđenog

  - Razina težine: Odabrati jedno od ponuđenog

  - Poželjno iskustvo: Odabrati jedno od ponuđenog

  - Poželjna funkcija: Odabrati jednog ili više od ponuđenih

  - Grupa:     Odabir jednog od ponuđenih tematskih područja

  - Predviđeno vrijeme trajanja: 30, 45 ili 60 minuta, osim po dogovoru za radionice

  - Podaci o autoru / govorniku: Ime, prezime, broj telefona i mobitela, e-mail adresa, pozicija u poduzeću, fotografija (portret) sa kojom se želite predstaviti sudionicima konferencije

  - Kratka biografija: Do 1000 znakova sa razmacima, za svaki od službenih jezika

  - Podaci o poduzeću, naziv, adresa, grad, zip code, OIB-identifikacijski broj, Internet stranice

Neispunjavanje ovih polja u prijavi vraća proceduru do ispravne popune podataka.

  - Podaci o koautoru/ima – ime, prezime, e-mail adresa, firma, fotografija

  - Kratka biografija: Do 1000 znakova sa razmacima za svaki od službenih jezika

 

Na kraju procedure prijavitelj će na ekranu dobiti potvrdu preuzimanja prijave.

* Ukoliko autor želi revidirati već dostavljeni uzorak sažetka kontaktirajte Organizatora.